LÖRDAGSFIX

Hej mina kära vänner, trevlig lördag på er!

Jag avslutade gårdagen tillsammans i soffan med Nina, Tom, Tulle och Eric. Nina stod för underbar mat och de andra för det trevliga sällskapet!

Sitte just nu hemma hos mamma och pappa. Åkte hit för att ämta hem lite julsaker och dricka kaffe. Pappa jobbar så det är bara mamma och jag hemma. Ska försöka sno med hem så mycket fina julsaker som möligt. Det behövs ändå inte här hmma eftersom mina fina föräldrar åker till Thailand nu i veckan och kommer hem dagen innan nyår. Gottegrisarnas lyxmånad! Hade gärna krypit ihop i en trång resväska och åkt med! Sola, bada, uppleva och shoppa, härligt! Antar att jag får nöja mig med den vita december månad vi har framför oss här hemma och göra det absolut bästa av det med!

Strax bli det julfix hemma hos oss!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0