RO RO RO DIN BÅT, I MEDVIND

Det har varit en förmiddags fylld med plugg. Trots att detta gjorts i soffan har det ändå gått bra framåt. Känner att jag är på rätt väg och genom positiva gensvar ökar motivationen. Men eftersom jag ska hämta min ena ängel idag på dagis ska jag byta mina mjukis byxor mot ett par andra nu strax Tänkte också ta på andra kläder ovanför öven tväta av ett slitet ansikte. Blir lätt mjukis och ett slitet ansikte när plugget görs hemifrån. Tur att det är få soim ser en!

Aja, dusch sen iväg. Ikväll blir det småträning och egen träning så här lär höras eko ett par timmar!



Mosters fina ängel..


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0