23 OKTOBER, KLOCKAN 12.47

Blev en lång natt med mycket sömn är jag mentalt redo för att ta mig an dagen. Fysiskt är allt utom rösten redo. Kan knappt prata och låter rent ut sagt förjävligt. Men det är skönt att det just bara är rösten som är illa, inte hals eller något annat. Jag kan spela med en dålig röst, men inte en ond hals, så det är bara att det just är så.  Om dryga timmen blir jag hämtad av Frida och vi skall iväg norrut för dagens match. Känns som om vi är inne i en liten svacka, men det är på tiden vi tar oss ur den. Det sitter i huvudet och egentligen inte i kroppen. Så med rätt inställning, självförtroende och en stark gemenskap skall vi ta oss vidare i serien med en massa plockande av tre poängare.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0