ENDLESS LOVE



Jag kunde inte varit lyckligare. Jag älskar dig så! ♥

Sängen skriker mitt namn, högt! Det brukar den göra såhär etter en sen träning. Imorgon väntar en dag fylld av massa studerande. Känner mig inte på topp i skolan men hoppas jag kan få undan lite imorgon. Ska imorgon också hinna att kolla kakel, klinkers och golv till lägenheten. Borde också hinna inom väla för att hitta en klänning tills på fredag innan det är dags för bio imorgon kväll. Jag och min käraste har bokat biljetter till att se The social network i Helsingborg, så där lär kvällen spenderas. Nej nu lägger jag mig!


Kommentarer
Postat av: Lolo

The Social Network var riktigt bra! Helt sjukt att han är 27 år och DOLLARmiljadär! Vad ska vi hitta på för att få ihop de där pengarna inom 4 år? Någon idé? :)

2010-10-25 @ 22:57:34
URL: http://laureniuslouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så bra att BIO finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 23:21:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0