HAPPY FACE



Många hade idag kunnat säga vad var det jag sa till mig idag. Ibland ifrågasätter jag helt min hjärnkapacitet och fungerar starkt ifall jag tappat hjärnan någonstans på vägen i mitt tjugofyraåriga liv. Min kropp är idag tung och halsen mår piss. Hade helst velat krypa ner i sängen igen och vakna imorgon istället! Tyvärr går inte detta utan det är bara att fräsa näsan, halsa alvedonen med hostmedicin och traska iväg till tåget! Dagen som väntar kommer bli rolig för mig. Ja, för alla andra också eftersom att jag låter som f-n när jag pratar. Den 22 oktober, dagen då jag blev retad!


Kommentarer
Postat av: Mortenseline

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2012-01-30 @ 10:00:36
URL: http://mortenseline.blogetty.com

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0