♥ FREDAGSKVÄLL

Det hann bli fredagskväll innan jag hamnade här. En lagom lång dag på praktiken avslutades med en tågresa hem med blandade känslor. Jag har trivts som fisken i vattnet och hade mer än gärna varit kvar på samma skola i framtiden, men tyvärr blir det inte så. I alla fall inte just nu! Bjöd på en fika som verkligen uppskattades. Tackar Leila för hennes New York blueberry cheesecake och min kära mor för hennes goda toscakaka ♥ Nu återstår sista spurten innan jag är helt klar med skolan. Eller ja, denna typ av skola!

Ikväll blir det att kurera sig inför lördagens match. Min hals vill inte riktigt som jag vill, men tänkte muta med lite Idol och naturgodis och tror faktiskt jag kommer lyckas. Tom kom precis och hämtade Eric för innebandy i Helsingborg så jag tänkte skita i disken och istället krypa under filten i soffan.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0