HELGLEDIGT

Match idag! Vinst idag! Ibland har man dagar där man är off, har ont någonstans och där kroppen inte riktigt vill vad den brukar vilja. Min sådan dag var idag. Men det är skönt att vi vann tillsammans och att de tre poängen som skulle hämtas hem faktiskt gick till oss, rättvist! Lägger matchen bakom mig och blickar framåt!

Helgen som väntar ska bli kanon. Imorgon ska jag ha mina underbara tjejer hemma på middag. Har bestämt recept och allt är nästan fixat. Eftersom det ser ut som en flyttstuga hos oss ska vi därför va hemma hos mamma och pappa. Super gulliga som mamma och pappa är har dom redan fixat och donat tills imorgon. Innan kvällen tar vid ska jag med Matilda på lite ärende. Ska fixas saker både till henne och mig. Så antar att jag tagit helg redan nu. Och denna helgen skall bli super!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0