PLUGGDAG & BIOKVÄLL

Lediga dagar är oftast långt ifrån ledga. Trots att jag inte varit jätte effektiv med mina måsten i skolan har det ändå blivit lite gjort. Långt ifrån allt, men lite är ändå något! Trött på mig själv tog jag mig till Helsingborg med min käraste sambo. Först inspiration till badrummet sen vidare till väla. Hittade en kofta och en klänning. Jag vet, jag skulle inte handla kläder utan jag skulle istället handla till hemmet. Men eftersom jag ska ha några supersnygga tjejer hemma hos mig på fredag vill jag inte se ut som något katten släpat in. Så det blev en fin svart klänning som jag hoppas blir kanon på fredag!

The social network blev biofilmen denna tisdagskväll. Som de pensionärer vi är blev det en tidig bia, vilket gjorde att jag inte somnade till filmen (..vilket annars alltid händer!) Helt klart en bra film som ni skall se om ni har vägarna förbi salongen!

Nu åker min fula men mjuka pjamasbyxa på och jag kryper ner under sängen och sluter de något idag mindre blå!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0