PUST & STÖN

Jag hinner inte med mig själv, min skola och mina vänner! Detta för mig är otroligt jobbigt och jag känner just nu att det hänger stora stora stenar från båda mina två axlar. Jag ber hämed mina vänner om ett stort förlåt och eventuellt överseende kommande tid för total förvirring av det mesta! ♥

Igår stod det lagfest på schemat! Mitt huvud och kropp var inte riktigt där vilket sög ordentligt! Vårt duktiga partyråd hade styrt upp en kanon fest med allt som krävdes för en lyckad kväll! Stort tack till er tre för hårt arbete! Blev tråkigt nog en tidig kväll för mig, jag kom hem på tok för tidigt men vaknade trots det inte utvilad i morse.

Var tvungen att ta mig upp i tid idag eftersom det stod mycket under "att göra". Förutom allt plugg som hänger över mig har vi idag skrivit på papper på en ny lägenhet. Vi ska flytta om redan en månad och detta är lagom passande i min planering av saker som skall fixas! Men som en vis människa någongång sagt; det som inte dödar dig gör dig på något sätt starkare. Hur vudare detta är sant lär jag kunna svara på när allt lagt sig men vi är i alla fall mycket glada för flytten, passande eller ej i tid! Vi får nu en större lägenhet på första våningen med kvällssol på en fin uteplats. SÅklart släpper vi en helt nyrenoverad lägenhet men inom tid kommer även vår nya lägenhet bli precis lika fin som den vi idag bor i!

Har fått skjuta upp allt vad plugg heter tills nu och det är bara att ta tag i det nu direkt! Har en hög med saker som skall fixas tills imorgon, tills nästa vecka och veckan därefter! Det mina vänner är vad som tynger mina axlar mest!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0