SUMMERAR

Fredagen började med ledighet med Matilda. Var iväg på nytto-shopping. Blev lite mat och dryck till kvällens partaj. Vid sjusnåret dök mina fina vänner upp hemma hos mina föräldrar. Blev god mat och mycket trevligt sällskap resten av kvällen! Tack ni fina för att ni gjorde kvällen kanon!

I lördes mådde jag väl som man gör ibland på lördagar. Var seg i kropp och knopp så det tog emot att gå upp för att städa upp och diska i all evighet. Fick hjälp av min käraste som faktiskt är en jäkel på det där! Avslutade eftermiddagen med innebandy och började kvällen med mina med grabbarna grus. Begav mig sen till stan och Tulles där det blev deg-lördag.

Fortsätter temat deg-södag idag. Väntar på mina tjejer som strax dyker upp här hemma. Gossip är på tv strax och jag väntar ivrigt! Dagen har spendetats hos mamma och pappa med delar av familj och släkt! Har pluggat och stått i resten av dagen så min degkväll är välförtjänt!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0