THURSDAY,



Pigg och vaken sitter jag och slötittar på tv med kaffekoppen i handen. Försöker ladda mina superkrafter till plugget som väntar. Känner att en promenad hade varit på sin plats men det är förjäkla tråkigt, blött, höstväder utanför fönstret. Fast är alltid skönt att ta på sig rätt och gå ut och traska!

Skulle egentligen varit på väg till min lunch med rektorn på en gymnasieskola vid denna tiden, men tyvärr fick det bli ändrat till nästa vecka eftersom han var sjuk. Sånt som händer, men jag såg verkligen fram emot att få reda på lite mer om vad som gäller. Det får bli nästa vecka.

Annars idag väntar en storhandling till imorgon när jag ska ha några vänner hemma på middagsfest. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska laga, utan står och väljer mellan två rätter. Dagens höjdpunkt är dock matchen som väntar ikväll. Tycker ni kan befinna er i IH klockan 20.00 ikväll. Deal?


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0