LÅNG DAG

Det är tur att långa dagar i skolan avslutas med vännerna. Ett tag i skolan så tänkte jag ge upp, lämna in böckerna och gå hem mot stan. Men är man inne på sista terminen så är man, då får man bita ihop. Även om föreläsningarna är av sämre kvalité. Från tåget gick jag hem till mamma och pappa för lite familjetid. Direkt vidare ner till stan för att träffa goa vänner över en fika. Ja, massa hit och dit hela dagen. Kom nyss in genom dörren och nyss trillade min käraste också in.

Tänkte hyra en film på tvn och slänga oss i soffan nu strax. Får se om det blir en film jag vill se eller om det blir en film han vill se!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0