LET'S SEW

Det är med stor sorg jag inte befinner mig på träningen just nu. Riktigt, riktigt tråkigt men så sant att jag sitter hemma i soffan. Usch! Men har man en skit rygg så har man. Och just nu mår min inte så bra. Blir rak lång i soffläge med datorn i knäet hela kvällen. Med en mindre ond rygg eller med hjälp av starka tabletter ska jag bannemig träna imorgon!  

Förgyllde min tristess med två paket från HM och jag är är nu en kofta, klänning, tröja och mössa rikare. Alltid trevligt, både för mig och min garderob! Har insett att mitt mössberoende går lite smått överstyr. Ja, ni som inte känner mig; jag är mycket mycket svag för alla möjliga mössor. Så för min egna personliga och estetiska utveckling så tänkte jag damma av min symaskin, införskaffa mig lite roliga tyger och trä nålen för att göra något som förhopningsvis kan pryda mitt huvud. Det är accepterat att sätta skratten i halsen och också ligga dubbelvikt på golvet! Jag ser detta som en lärandesituation som jag kommer gå ur med ny kunskap. Hurvidare detta kommer vara i form av en mössa eller ihopa sydda fingrar och ett utökat svärdoms ordförråd återstår att se.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0