MED EN KÄR VÄN



Praktiken idag varade från tidig morgon till sen kväll. Kan vara lätt överdrift, men det är inte långt ifrån sant. Begav mig hemifrån vid halv sju och kom nyss hem igen. Illa, illa. Men fick ta mig ner till stan efter skolan och agera moster en timme. Inget jag säger nej till, tvärtom! Framförallt idag när jag fick umgås med min älskade vän Nina lite mer. Ja, vi träffas mycket men inte för mycket! Vi trivdes ganska bra i en två årings sällskap då vi fick leka med lera och dricka luftkaffe och äta virkade kakor. Tyvärr räckte inte det för att mätta min rymliga mage utan vi begav oss till närmsta ställe och införskaffade oss det som kallas hämte-mat!

Så jag lär vi ha energi från denna maten ungefär en timme till. Innan jag slocknar för kvällen skall jag in i duschen, jag känner att jag luktar långt i från rosor.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0