FRISKIS & BLOMSTER

Dag två på jobb tre. Eller kommande sommarjobb kanske är bättre uttryckt! Blev iallafall inte det lugna påsklov jag först trodde det skulle bli, utan jobb måndag och tisdag. Imogon blir det massa jobb men då hemifrån. Ska rättas och planeras. Skulle detta bli klart är där prov att göras och vandring att fixa. Tror det kommer ta både morgondagen och flera dagar till. Men denna lediga påsklovsvecka avsätter jag bara två dagar till detta sorts jobb!

Trots en fysisk dag på jobb med hårt arbete snördes inneskorna på och färd styrdes mot friskis. Trött som jag var roade jag säkert någon! Jag bjuder på det! Hem och iväg eftersom att Nina ringde och frågade om jag skulle med för att köpa blommor. Jag tackade glatt ja och snabbduschade. Snabbdusch är inget att föredra, det finns ingen mening med duschen då man stressar sig varm igen. Men jag kunde i alla fall säga att jag faktiskt hade duschat. Så vidare till blommorna! Hittade inte mycket idag så fick gå hem med endast två cement-liknande rosor. De ska placeras brevid mina komande zinkkrukor ute på altanen.

Nu ska jag ta tisdagkväll och bara slöa. Imorgon är en ny dag och sen på fredag väntas cykeltur med fina vänner. Mer om det en annan dag. Som sagt; tisdagskväll!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0