♥ DAYS LIKE THESE

Jag lägger en f a n t a s t i s k dag bakom mig. Fler som dessa och jag kommer bli en rik dam med massa fina minnen att se tillbaka på om sjuttio år. Vi cyklade i strålade solsken runt om Landskrona. Upp till Glumslöv och vidare in mot landet. Hamnade på Tomatens hus (vilket ni tidigare sett bild på) där vi avnjöt en mysig lunch. Vidare till tomat och blomster handling sen raka vägen hem. Raka vägen är inte alltid lätt när man inte riktigt vet var man håller hus. Men hem kom vi.

Blev ingen paus utan vidare till IKEA. Full fart och full handling i tre timmar innan affären stängde och våra krafter var slut. Fick i alla fall handlat mycket men långt ifrån allt. Meen.. Vi är en bra bit på vägen och nu ser vi ljuset i tunneln, med andra ord; vi ser kökets inredning hamna på plats!

Dagen avslutades med en kvällsgrillning med grabbarna Eric och Ek. Lite godis och film nu och jag är nöjd. Imorgon får jag visa bilderna från dagen så ni får se hur fina vänner jag har. Fast det har ni ju redan sett i så många inlägg, inte sant? Anyway, imorgon kommer fler bevis på samma sak!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0