KOM IGEN, KOM IGEN!

Vad hände med mina inlägg igår? De försvann visst helt! Skrev då om en nyfunnen vän, en sorts kärlek! Men honom eller henne får ni träffa en annan dag!

Gick i alla fall si så där med mina måsten igår. Jag var iväg på möte på morgonen och styrde upp jobbet för sommaren. Därefter blev det frukost med pappa i stugan och sen vidare iväg till nytt jobbmöte. Har fått ytterliggare ett jobb under sista delen av terminen och jag är mycket glad! Känns underbart att verkligen se olika delar av verksamheten och faktiskt känna ordentligt att man får erfaranhet! Firade detta med god grillad mat med stora delar av familjen i stugan på eftermiddagen.

Så gårdagens icke-jobbande ska idag tas igen. Jag sitter och väntar på att solen ska nå min uteplats så att jag kan sola mig lite undertiden som jag gör nytta! Kom igen solen, koooom!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0