♥ SMÅKLUBBSFOTBOLL

Dagens första rader tyder på att jag började dagen ganska tidigt. Agerade moster till min systerdotter under förmiddagen och delar av eftermiddagen, vilket alltid är ett välkommet inslag i min vardag. Fick gjort mig en smyckesask under tiden också, så effektivt kan det vara när man är barnvakt till en sovande treåring.

Har fryst ihjäl under kvällen i sällskap med Nina och Tom när vi helt frivilligt begav oss ut i stormen för att heja fram Eric och hans lag. Men reslutat gav det, både på och av plan. Eric avgjorde och vi fick oss en middag på Tycho efter. Så, i trevligt sällskap spenderades hela kvällen.

Och mer ska det bli när helgen bara börjat!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0