HURRY UP

För min psykiska hälsas skull är det bäst att veckan som kommer går riktigt fort. Nu när jag är hemma mer än vad jag brukar blir det såklart en omstruktur i vardagen. Oavsett om jag är duktigt och gör något hushållsaktigt eller om jag bara är har jag en tendens av att alltid ha tvn på. Detta har gjort att jag är insatt i alla möjliga progam som går från tidig förmiddag till eftermiddag. Nej, jag ser inte varje dag men det går ju repiser hela tiden! Som nu, Bonde söker fru är inget program som jag någonsin sett men som jag nu sitter och småler till och har svårt att slå över eller stänga av.

Jag behöver börja jobba!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0