MATCH, FEST SEN SÖNDAG

Jag somnar! Inte över matchen igår utan över mitt tillstånd idag. Inte för det blev speciellt hårt för mig utan för jag morgonen ändå blev tidig. Men vi börjar i rätt ände.

Matchen igår vanns relativt enkelt av oss. Vi spelade runt på alla och alla kämpade på med bra inställning. Trots detta får motståndarna, som för dagen var FCH, enkla mål och vi missar många läge vi i andra fall brukar sätta. Men siffrorna skrevs till 10 - 5 och vi gick från hallen med lättare steg efter första träningsmatchen.

Var skynda ryck eftersom folket skulle titta in hos mig snart därefter. Mat och dryck intogs och skratten blev många. Jag hoppade över stan och insåg att jag gjorde mer nytta hemma. Det är jag tacksam för idag då det blev en tidig morgon och tränarutbildning hela långa dagen.

Har för övrigt gjort något med mitt knä som inte är riktigt roligt. Har ont men ändå inte smärta,  värk men lite mer, är stel fast kan böja det ändå. Det känns knepigt och jag är inte svullen över något specifikt område. Någon som vet? Help me, help!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0