back to the 80's


Jag behöver hjälp. Jag är i behov av stor hjälp av en riktigt stor sax. Jag är i stort behov av en klippning & färgning! Jag ser just nu ut som en man med lång hår som fastnat på åttiotalet. Så, vill någon vänlig själ (mamma!) där hemma gå ner till kam.kom och se om dom har öppet den trettionde? Visa bara Åsa bilden så förstår hon! Just nu lever håret i en svart stor totte mitt på huvudet under hela dagarna. Men detta kommer jag bara undan med under soltimmarna, nu på kvällstid får jag försöka tänka om!

 
I övrigt, förutom mitt hårproblem, har vi det underbart. Vi bor i ett solparadis med lagom varmt badvatten. Jag har ju svårt för känslan av att vara kall så jag behöver över 25 grader i havet. Vi njuter och tar det allmänt lugnt. Vi har åkt moped för många gånger för att jag ska vara nöjd, men har sett öns alla hörn. På söndag åker vi till Bangkok för mer tempo, men till dess ska vi njuta till fullo på stranden dagtid såväl som kvällstid.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kollar av med Åsa omhon har tid den 30:e (när som helst under dagen). Ha det fortsatt skönt.... // mamma

2011-12-20 @ 13:47:48
Postat av: mamma

Maria, du har tid hos Åsa den 30/12 kl 14.00 :)

2011-12-20 @ 13:51:00
Postat av: Mary

Tack mor min, du är bäst!!

2011-12-20 @ 14:51:45
URL: http://holymary.blogg.se/
Postat av: Pappa

Prova en Thailändsk frisyr!!!

2011-12-20 @ 17:59:57
Postat av: Pappa

Maria köp ingen Thailändsk Whisky till mig!!!

2011-12-20 @ 18:01:16
Postat av: Lolo

Inte så nu, men jag jag skrek (tyst inne i min hjärna) JÄKLAR VAD SNYGG HON ÄR I HÅRET! På bilden ser du as-cool ut, på riktigt. Som en äkta rockstar!

PUSS

2011-12-21 @ 10:02:37
URL: http://laureniuslouise.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0