fyrtio timmars planering

Två veckor blev snabbt två dagar, nästan för snabbt. Kan det egentligen gå för snabbt när man ska åka iväg och nästintill längtar ihjäl sig? Eftersom helgen gått i ett; match i fredes, flytt och fotboll i lördes och match, julmys och middag under denna söndag, har all sorts packning och allt ordnande inför resan uteblivit. Jag känner snabbt pulsen gå upp när jag tänker på det. Borde nästan tagit ledigt imorgon så jag kunde fixa och dona, men istället är det en lång dag med jobb följt av innebandymatch på kvällen. Antar att det blir en sen kväll med packningspanik imorgon. Tur att flyget inte lyfter från eftermiddag på tisdag, då hinner jag handla det sista direkt när affären öppnar.

Inget vettigt i denna text. Antar att det är någon form av planering från min sida. Nu tar jag söndag och lutar mig tillbaka i en skön soffa.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0