♥ being home

Jag tycker det är helt underbart att komma hem efter en semster. Det kan tyckas konstigt, men när man känner sig helt nöjd med det man upplevt under semestern längtar jag ihjäl mig efter vardagen och att sova i min egen säng. Oavsett hur fint hotellet är. Just så kände jag igår; underbart att vara hemma. Hann med ett besök hos frissan & dejt med syster och Astrid innan det var middag med hela familjen hos mamma och pappa. Jag har en fin familj ska ni veta, den bästa man kan önska sig, och större ska den bli! Somnade snabbt och himla lycklig igår.

Idag är det sista dagen på detta året. Det är planerat middag här hemma och det kommer bli en lugnare nyår än vanligt. Jag kommer njuta fullo av kvällen, av morgondagen och starten på 2012. Vet med mig att jag snart kommer drömma mig bort på en ny resa eller tillbaka till underbara Thailand, men just nu är det mycket skönt att bara vara hemma.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0