helgen blev snabbt måndag

Det är sant som man säger; tiden går fort när man har roligt! Lördagens eftermiddag och kväll var beviset. Jag som bara trodde jag skulle få träffa tre av mina underbara idrottslärarkamrater sen högskolan fick istället träffa fem av dom. Middag blev fest, fest blev efterfest och efterfest blev övernattning. Svårt att förstå hur nära man kom kursarna under fyra och ett halvt år och fast att det är för sällan man träffas nu är allt "förr". Så jag tackar fina Emma och fina killarna för kvällen som vi får göra om snart!

Men drömmen om en långhelg försvann när väckarklockan ringde i morse. Men, om en vecka har jag jobbat klart för detta året och det bär istället av mot varmare breddgrader och semester med min prins. Slå det ni!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0