vink



Jag väntar på Eric. Ja, jag väntar på honom mest hela tiden. Han har en förmåga att vara lite slö. Men under åren har han faktiskt varit den som väntat och haft tålamod med mig så jag antar att jag får köpa det nu. Vi ska i alla fall iväg til stan för att strosa runder lite innan det är dags för mat. Har haft en mysig dag på stranden och jag ser fram emot morgondagen. Men såklart först kvällen.

Ledsen för ett slitet foto, men ville ha lite färg bland den svarta texten. Fick därför bli en vink-ego-bild då inga bilder är inne på datorn.


Kommentarer
Postat av: Lolo

Du har redan fått färg! På med solskyddsfaktorn vännen (du får inte bli fööör brun :P)

2011-12-15 @ 12:21:11
URL: http://laureniuslouise.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du är så söt så...tänk på sölskyddsfaktor!!.

Kan du skicka ditt och din andra hälfts mobilnummer?

Kram Pappa

2011-12-15 @ 13:27:13
Postat av: mamma

Redan solröd :)

2011-12-15 @ 15:19:35

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0