BESÖK & LUNCH

Förmiddagen började med ett besök på bibblan där det var sångstund. Där sjöng jag och Astrid (ganska tyst men ändå..) tillsammans med cirka hundra andra barn. Jag var ganska borta vad gällande sången, men trevligt var det i alla fall! Därefter lämnades Astrid över och jag åkte och hälsade på Nina som är nyopererad ♥. Vidare ner till stan med Eric och lunch. Vidare till bokrean där jag fyndade en finfin bok.

Nu är det vila fram till träningen. Ikväll händer det inte allt för mycket men imorgon ska jag & Emma bennemig hälsa på Vickan och mini-mini-Vicky. Det ska bli så kul att se de båda. Eller ja, Emma med för den delen! 


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0