SOL, SOL, SOL

Söndag är vilodag enligt många. Oftast har mina helger planer från fredag till söndag från morgon till kväll. Denna helgen har varit annorlunda. Jag har njutit av ledighet och dagarna som varit ickeplanerad. Idag är det, som Sara snyggt sa det, bytar dag! Min fina systerdotter skall byta boende under en veckas tid. Första stoppet är hos mig, moster. Från onsdag till söndag är det sen farmor och farfar som får äran att ha henne. Så bytar dag är det idag!

Blir kvalitetstid med delar av familjen nu, sen vidare till syster som lagar middag till oss i eftermiddag. Så, antar att vi kan kalla detta familje-bytar-dag!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0