TVÅ TUMMAR UPP FÖR ER

Fullrulle hela dagen är vad det har varit. Kan med handen på hjärtat säga att var och en förälder med småbarn borde ha någon form av extra present en eller två gånger om året, för jag har just nu förstått att det tar mycket på ens krafter. Misstolka inte mig, det är fantastiskt roligt att vara stand-in för syster och hennes man till deras ögonsten i några dagar men det är energikrävande. All den planeringen som krävs är jag nog inte mogen för (för en längre period alltså). Eller jo, men jag har nog inte förstått vad som krävs av en. Allt som inte sker innanför hemmets fyra väggar kräver en extrafin planering av allt som kan kunna behövas för utvald aktivitet. Och det mina vänner, det kan vara mycket! Som sagt, en stor kram eller en chokladask till er småbarnsföräldrar! Post it lappar och en penna kan också vara en present som kan komma er till användning.

Badet var i alla fall dagens utflykt. Det var härligt att dega runder där i några timmar! Hade fått med oss Johanna, Sara och Elin med så det var verkligen full fart! Avslutade kvällen här hemma med lite spel och allmänt trevligt umgänge med vännerna. Tror min systerdotter trivdes som fisken i vattnet!

Nu är det fotboll och hjärnan är från och med nu avstängd för idag!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0