V I N S T !

Som jag tidigare sagt har det varit en dag full av bandy. Sportlovsbandy blev match men förutsättningarna var inte de bästa. Men runt omkring finns de riktigt bästa och vi kunde därför vinna relativt övertygande. Skön känsla efter slutsignal. Två tummar upp för mina lagkamrater, idag och resten av året! Nu riktar vi näsan mot nästa veckas två matcher, men innan dess en välplanerad helg.

Imorgon väntar stan följt av bandy. Sen blir det mysmiddag och därefter kanske lite vin och dans! Vi får se exakt hur det slutar, men jag vet att jag ska ha en kanon lördag i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Fina Nina

Oj oj oj, insåg att jag missat många inlägg på denna blogg:( förstår inte var di hittar allt fint på lindex, men jag vill oxå ha. Och inte visste jag att ni hade 6år i tor.. GRATTIS ! Och du är inte alls dålig på innebandy. Tack föresten för boken när jag låg och tyckte synd om mig själv.

2011-02-26 @ 08:10:40

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0