HANDBOLL & SLÖKVÄLL

Handbollen igår va, trots förlusten för Sverige, hur bra som helst. Man hade kunnat tro att en förlust och några nötter till danskar som vi hade framför oss skulle förstöra kvällen, men inte! Tråkigt var det såklart att matchen mer eller mindre redan var avgjord i slutet av första, men vi försökte hålla hoppet uppe! Idrottsevenemang av denna storleken har en tendens av att sätta gåshudsrysningar i kroppen på mig. På fredag håller vi tummarna att vårt landslag spelar bra boll och förhoppningsvis spelar final på söndag. Ja, drömma skall man!

Har varit en lugn onsdagskväll hos familjen Andersson. Den annars sedvanliga träningen som sker på onsdagkvällar uteblev idag för oss men imorgon är vi back on track. Har legat i sängen (?) och sett sista avsnittet på One tree hill säsong åtta. Jag som har varit dålig på att följa detta på senare tid har tagit igen allt och jag kommer följa det slaviskt när de nya avsnitten kommer. Förhoppningsvis då från en skönare säng eller soffa..

Imorgon är det torsdag vilket betyder jobb ett, jobb två och träning med mina fina gobitar.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0