HELGEN SOM GICK..

Fredagens middag hos hushållet Åkesson/Molin var som alltid mycket god och trevlig! Jag halvsov i soffan efter först god mat sen en sockerchock utan dess like. Jag gillar mat och sötsnacks. Ja, salt med för den delen! Och surt! Anyway.. Jag somnade gott i vår nuvarande nittiocentimeterssäng.

Lördag var en underbar dag på många sätt. Främst så på grund av att jag och Emma skrev våra sista meningar på examensarbetet som idag lämnades in. Kändes skönt att få bort det och fokusera helt på vad som skulle komma idag och resten av veckan! Jag är så otroligt nära min examen! Blev en kväll hos Tulle med Sara och Eric och Samuel L Jackson.  

Söndag betydde innebandy. Innebandy från elva till sju för att vara exakt. Månag timmar i IH resulterade i en öm rumpa och tre poäng till potten i serien. Jag tycker om när vi plockar poäng från dom andra. Nu ska vi bara upp en placering till lagom till serien är slut. Då blir jag glad!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0