MIN DAG

Imorse när jag vaknade var jag så piss trött så jag ville dra täcket över huvudet och sova tills imorgon. Detta kunde jag såklart inte då jag hade massvis med måsten att göra. Motfullt gick jag upp. Eftersom vi bor hemma hos mina föräldrar nu behövde jag bara släpa mig själv och täcket till tvn sen kom kaffet flygande. Eller, det kom med pappa! Härligt att bli uppassad! Ner till malmö och massa duktigt plugg. Nu är det inte långt kvar gott folk! Snart examen! Helt sjukt! Unnade mig själv en mysig eftermiddag tillsammans med några av mina fina vänner. Fika och massa prat förgyller vilken dag som helst!

Blev även idag intervjuad för en tidning i vår kära stad. Jag har en förmåga att babbla på så jag har ingen som heslt aning om vad jag har sagt. Förvirring uppstår efter man går därifrån. Men, that's me! Något bra blev det kanske. Så håll utkik om dryga månaden eller så.  

Ikväll ska jag ha en hemmaspa-kväll! Fixa fötter, fingrar och kropp! Det låter som ljuvlig musik i mina öron! Tips på hemmaspakurer?


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0