NYA TAG



Har varit ett eko här i ett tag nu. Min vardag har speglats av ett kurrande eko från magen. Mycket stress under en lång tid satte sina spår och jag har levt i ett tomrum mellan måsten och stress allt för länge. Senaste veckan har spenderats med mycket vila. Mycket, mycket vila för att tala klarspråk. Det har varit välbehövligt och jag kan nu känna att jag är redo att ta nya tag, med mer än måsten och utan stress. Ikväll blir det middag och sen en sväng ut med mina underbara lagkamrater. Eftersom magen inte mått bra på ett tag ska jag ta det lugnt och sansat ikväll. Men lugnt och sansat betyder ofta mycket skratt och mycket annat med personerna jag ska umgås med. Kärlek till er mina vänner. Och till min goa grabb och underbara familj ♥


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0