OM HAN SJÄLV FÅR VÄLJA





Det sket sig ordentligt med mitt gamla träbord och pinnstolar till. Istället blev det ett nytt och fint bord med stolar jag hellre inte velat ha. Men kraften att vinna denna striden finns inte just nu. Även gällande min idé om lampa. Alltså, Erics lampa den ovan också. Fick istället dealat till mig en fin extra ljusstake från svenska hem. Hittade dock ingen bild på den just nu. Men är i alla fall en betongplatta med massa hål som står på ett stålstativ. Helt i min smak! Antar att jag är vuxen, jag lägger mig i strider jag vet jag inte kan vinna (och utnjttjar dessa sen vid senare tillfälle..)


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0