SISTA DAGEN LEDIGT

Imorgon börjar mitt vuxenliv ordentligt. Första dagen på nya jobbet i Helsingborg. Kan helt ärligt säga att jag är ganska nervös. Man vill ju så mycket och att allt ska bli så bra som möjligt. Har inte eleverna imorgon, så det är förhoppningsvis en lugn morgondag som väntar.

Om dryga timmen ska jag iväg till veckans sista träning. Skönt att vara igång igen och det ska bli härligt med match på söndag. Kroppen har dock inte velat som hjärnan, men det ska nog bli ändring på det! Efter träningen tänkte jag sen bege mig ut isnöovädret och vidare ner till stan för lunch/fika med några kära från laget. Tänkte att det kunde vara en bra sysslesättning nu i detta tråkiga vädret! Examensarbetet börjar ju bli helklart så får fira med en stor kaffe..


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0