CHILLI LOVE

På många sätt är jag så oerhör trött på att jobba. Jag har sommarjobbat sen innan jag kunde gå och börjar nya jobbet första september, vilket på något sätt gör att jag känner att jag behöver vara ledig och bara vara. Men andra saker gör ändå att jag är glad att jag faktiskt tar mig upp och jobbar om dagarna (även om det känns som det enda man gör i perioder). Som idag; det tråkväder som varit hela dagen gjorde inget eftersom jag ändå var och jobbade. Men jag hoppas verkligen att nästa månad bli solig. Jag jobbar bara en vecka, en vecka utomlands med Eric sen två hemma med massa sol. Så, heja solen till nästa månad!

Nu ska jag smälta den hemmagjorda chilli con carnen jag gjorde efter jobb innan det är dax för träning.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0