DAYS OF OUR LIVES

Dagar springer iväg och på tok för ofta hinner jag inte riktigt med. Sommarens sista månad närmar sig och det känns fortfarande inte som den riktigt börjat. Jag såg fram emot ledighet och semester, men nu verkar det inte riktigt bli så. Det blir semester på hemmaplan, vilket i och för sig inte är illa om bara vädret kan hjälpa till lite. Har suttit och kollar stugor och hotell runt om i landet men vet inte hur det blir med den saken. Kan tänka mig att hyra något i Göteborgsområdet under en vecka. Bara slappa och ha det skönt i en härlig stad. Fast, där var vi ju precis. Kanske lite högre upp eller en tur till Danmark för några övernattningar. Som det ser ut nu blir det inte solen utomlands nu, utan det får vänta tills i december då det istället blir Thailand. Den som väntar på något gott som man brukar säga..

Att tiden springer iväg gavs ett tecken på inatt när jag vaknar av ett pling och en underbar bild på telefonen på fina Li och deras nyfödda lilla son. Underbara ni, stort grattis till lillkillen! ♥

Oavsett vad så går tiden ofta för fort. Därför är det tråkigt när vi faktiskt slösar bort fin och värdefull tid på onödiga saker. Därför ska jag ta tag i mig och göra mig klar inför en tur i stan med Tulle. Tid för en fin vän är aldrig fel. I eftermiddag blir det middag hos pappa och mamma med resten av familjen Andersson.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0