GBG I BILDER & TEXT



Andra dagen i Göteborg uttalades Lisebergsdagen.




Nina var inte sen med att visa upp sin nyfunna vän efter en vunnen femkap över en viss F. Olsson



Och Tom var exakt lika road över sambons vinst! Inga kommentarer sades om den gröna grodan under resten av dagen, väl?



F. Olsson sken som alltid i kapp med solen i en av många väntande studer mellan åkturerna




Kameraväskan, min fina Eric och jag.



Otroligt synd att jag förstör en annars söt bild med en gangster-pose



Klassfoto eller gruppbild? Oavsett vad är alla nio mer eller mindre med på denna bilden.



Lättroade tjejer t.v, coola killar t.h.



Blötast/förlorare efter Colorado. Och inte bara en gång utan båda gångerna.



Chrille höll i taktpinnen och vi följde efter.



Finfina ni!



Tulle är i tryggt förvar mellan en Fredrik och en Eric.



Gabby och Sara var för snabba för kameran. Här laddar Sara mentalt för en djävuls-gunga.
 


Fy fy fan. Men vi gjorde det alla fyra. Även Atmosfer, fast då plus Tom minus Chrille. Heja oss!



Årets bild? Jag är stolt över Sara som övervann rädslan och bjöd på en och annan tår under många hemska men roliga turer.



Oturs-Eric kallas han i spel. Men igår var hans lyckodag då han fick hem ett stort Dumle.


Ja, vi var också på Roxette. Men eftersom vi fick lämna in vår systemkamera i ett tält på grund av någon fjöntig man med mickrofon har jag bara bilder Erics telefon, så dom tar vi en annan gång.


Kommentarer
Postat av: l-o

Hahaha, vilka bilder! Jag kan känna rädslan från Atmosfear i magen fortfarande...

2011-07-26 @ 23:39:47
URL: http://saralo4.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0