HANDLINGSFÖRMÅGA NOLL




Trots tidig uppgång slutade det även idag med att jag är stressad nu de sista tio minuterna. Jag blir lätt handlingsförlamad när jag vet att jag har mycket tid på mig och gör ofta andra saker också vilket bilderna ovan tyder på. Två timmar räcker alltså inte för denna tjej. Och då ska tilläggas att jag inte är en smink och spegel-tjej. Det är inget fel i att vara det, men jag spenderar hellre fler minuter framför tvn med kaffe och nyhetsmorgon. Där ändras tjej till kärring. Frukosten har uteblivit så om jag ska klara av att vara social hela vägen bör första stoppet vara milstoplen där jag kan inhandla en yoghurt och en bulle. Eric och Ek kommer sitta fram och prata skit, så borde väl införskaffa mig en tidning också. Låten "vi har det bra, vi här bak i bilen" blir nog tråkig att sjunga i över två timmar.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0