TIKKA MASALA

Full jobbdag betyger jobb mellan sju och sju plus låsning efter det. Mellan jobb och låsning var jag och Eric hembjudna till mor och far för mat. Mamman min hade gjort en otroligt god chicken tikka masala följt av glad med hemmagjorda maränger och chokladsås. Ni förstår, det var lätt att äta lite för mycket. Så jag sitter stadigt i soffan med uppknäpta byxor och utsprängd mage. Hoppas denna extrema mättnadskänsla lägger sig tills filmen är slut så jag somnar gott sen. Ska upp i tid imorgon för att packa inför mini helgen i Göteborg. Vädret är ju lite si så och inte speciellt pålitligt, så allt från linne och shorts till regnkappan och stövlarna åker ner i väskan. Inget ska få förstöra mina två dagar!



Tack mamma och pappa för ikväll och mycket annat också! ♥


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0