22 MARS 2011

Det har hunnit bli slutet av mars. Var tar tiden vägen? Drygt en vecka kvar på ena jobbet, vilket för mig har gått helt för fort! Men ska bli skönt med lite egentid då vi står mitt uppe i en renovering (..igen!) Jag förstår att detta är en otrolig lyx att vara ledig två dagar till i veckan men ska bli skönt ett tag. Men ska vikariera  många veckor både måndag och tisdagar under resterande del av terminen så det bli inte så mycket ledigt ändå!

Mer vardagslyx var det igår när vi hade en alternativ träning med laget. Blev bowling och lite mat med vårt underbara gäng. Jag som annars är d u n d e r d å l i g på bowling fick faktiskt ner en eller två strikes! Det mina vänner tillsammands med sällskapet gjorde min kväll!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0