BAKA BAKA LITEN KAKA

Jag har insett att det är fruktansvärt underbart för min kropp att jag inte blev konditor eller bagare av något slag. Jag kan inte alls ge fan i att slicka skålen, provsmaka och allt annat som betyder att jag äter av smeten eller ingredienserna när jag bakar. Efter som det är min sista dag på ena arbetsplatsen imorgon tänkte jag baka en Laila blueberrycheesecake och en tosca kaka. Ja, det det var min tanke. Sen huruvida jag kommer bjuda på något eller ej återstår att se. Jag jag behärska mig och få kontroll över mig själv ska jag nog kunna slå till med goda kakor imorgon. I annat fall får jag väl köpa något.. 

Då vårt kök antingen är nedplockat i lådor eller på tippen  har jag tagit plats i mamma och pappas kök. Jag längtar tills vårt nya kök är på plats. Då ska jag slå till med storkok och dunder bak!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0