GÖM RÄ TNOSLAH

Vad händer? Jag är genomförkyld. För två veckor sen fick jag hela apoteket med mig hem från doktorn. Trots detta är jag genomförkyld och har ont i halsen. Jag brukar inte åka på förkylningar så ofta och framförallt inte halsont. Skulle ta mig ut i det fina vädret men allt jag orkade med var att förflytta mig ut från lägenheten till trädgården. Hamnade mellan en filt på trallorna och en filt på mig. Där låg jag och lyssnade på musik och njöt av solskenet. När näsan började rinna likt en fontän släpade jag rumpan in igen. Så här sitter jag och väntar på att jag ska samla ork för att bege mig iväg och handla.

Jag är inte negativ, bara lite förkyld!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0