JAG ÄR FÄRGAD

Det låter som en dålig ursäkt, men att vara förkyld tar verkligen ut sin kraft. Vet inte ens om det är rätt att säga så, men jag tror ni förstår vad jag menar. Man kan tro att eftersom man är helslut hela dagen borde man sova som en född prinsessa på natten. Men nej ser du. Nätternas snorproduktion är värre än dagarnas och det mina vänner borde inte vara möligt. Men människokroppen klarar det mesta, även gällande mindre trevliga saker som dessa. Oavsett vad sammanfattas mina inledande meningar med; jag är förkyld = jag är trött = energin till annat än nödvändiga saker finns inte då!

Fast idag, efter en snuvig dag på jobb, blev det snabba ryck vidare till frissan där jag var inbokad sen en vecka. Fick ny färg i håret och klippt till det ordentligt. Jag är helnöjd! Vidare till fiket där jag mötte upp vänner och en god macka. Från där blev det mys med mina godingar till fotbollen. Den uteblivna energin som min kropp envisas med att inte producera ersätts med energin mina vänner ger mig. Ni är fan-ta-mig bäst!



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0