LIVSAVGÖRANDE MINUTER

Tidig morgon mina vänner! Somnade innan vanlig sänggång igår. Men det hjälpte inte mycket imorse när jag skulle upp. Jag är en jäkel på att ställa om klockan och jag förstår om min sängkamrat blir irriterad på morgonen. Men tio minuter extra på morgonen är viktiga tio minuter. Många skulle nog sagt livsavgörande.

Pigg och vaken sitter jag nu med frukosten i högsta hugg. Det är min räddning på morgonen; yoghurt och en stor kopp kaffe. Ska ladda alla krafter jag har för att genomföra bra lektioner för mina elever. Blir ingen träning för mig idag på gymmet, min förkylning bör nog lägga sig först!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0