LÖRDAG + SÖNDAG

För att summera helgen kan jag väl börja med att säga att lördagen höjdpunkt var när det blev ombestämt från matlagning till resturangbesök. Detta eftersom vi efter innebandyn var helt slut och skulle ha möte om vad och var vi skulle äta. Ja, vi i vårt kompisgäng måste ha ett bestämt möte om viktiga saker som vi ska göra ihop. Detta drog ut på tiden (ordentligt) och vi i samma stund som vi lämnade mötesplatsen för ett besök på City gross vände vi om tvärt. Vi pekade istället tårna mot Tycho där vi njöt av varandras sällskap och kockens mat. Slutade med ett tjejgäng och en en tjejfilm hemma hos Tulle.

Det blev söndag och match stod på schemat. Den kan vi skita i att tala om då vi gick miste om seriens sista tre poängare. Vi styrde bilen hem mot vår stad och beställde mat som vi sen tog med hem till Gabby. Jag hamnade efter Solsidan hemma hos oss och ser nu en rikigt dålig film på trean. Trots vetskapen att jag faktiskt förlorar minuter vill jag ändå se klart den.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0