T I P P T O P P !

Vilken underbar helg som läggs bakom mig och till kontot underbara stunder att falla tllbaka till en regning dag. Fredagen spenderades tillsammans med fina människor nere i stan på sushikväll. För min del blev det tapas då jag inte är speciellt förtjust i temat för kvällen. Mätta och glada gick vi vidare mot en bar där det blev drinkar och mycket iphone trix (...för de som inte haft sönder sina). Traskade tillsammans hem och somnade gott i soffan bredvid Eric.

Lördagen var nästintill helt öppen och planerna kunde därför planeras efterhand. Så jag drog på mig kläder och följde med familjen till stoff och stil. Från tyg till möbler på IKEA sen vidare mot kläder. Ja, fulldag med familjen. Hem till stan och middag följt av vinkväll hemma hos Sara. Lite dans på det sen sov jag gott!

Idag har dagen spenderats i lugn och ro. Familjebesök här hemma sen ner i stan för en fika. Vidare till Helsingborg och dejt på Haket.

Helgen har inte innehålligt några måsten, inget jobb och bara underbara stunder med nära och kära. Detta kan man leva länge på! Inte ens en dålig söndagsfilm kan dra ner detta..


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0