HALMSTAD

Ny vecka nya tag? Ny helg, nya tag. Efter att ha åkt som en vante under dragkampen på LISA dagen här i stan igår begav jag och Eric oss till Lergerget för att träffa en go släkt. Vi avlutade kvällen med soffläge till internationella melodifestivalen. Tyvärr somnade jag innan resultatet gavs till känna, hur jag kunde somna gott är fortfarande ett under? 

Har med andra ord varit en lugn helg, vilket behövs eftersom jag känner mig lite halvsliten i kropp och knopp. Ska fortsätta helgen med en tur till Halmstad. SKa heja fram en av mina duktiga kusiner till SM-seger. Igår gick Höganäs gymnasterna vidare på högsta poäng så vi hoppas det fortsätter i samma spår. Heja heja!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0