LYCKORUS

Idag har jag haft en, sån ni vet, underbar söndag. Jag och mamma hade som tidigare nämt bestämt oss för en långpromenad längst delar av Skåneleden, vilket vi påbörjade tidig förmiddag och avslutade under eftermiddagen. Rundan var på drygt två mil och det tg verkligen ut sin rättvisa i slutet, mina ballar kommer vara ömma imorgon. Men när vi satt i solen i en underbar miljö och åt lunchen gick det ett fantastiskt glädjerus genom min kropp. Är verkligen sant som många säger; ibland är man hemmablind för allt fint man har kring sig. Ni förstår, jag satt med en underbar person vid min sida, i strålande solsken och omgiven av en galen miljö. Jag behöver inte säga mer va? Timmarna som spenderades med mamma idag var helbra! ♥
 
Åkte hem och vidare ut till stugan för en fika i vårsolen. Avslutade kvällen tillsammans med min bättre hälft, Johanna och hämtemat. Hejdundranssöndag var det ja!


Kommentarer
Postat av: Lolo

Vad mysigt det låter Mary! :)

2011-05-11 @ 21:20:17
URL: http://laureniuslouise.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0