RISOTTO Á LA MOI

Jag går under. Är stressad upp till övre delen av öronen och håller sakta på att dunsta. Men för att inte göra detta innan min tid är kommen ska jag försöka att komma ner i varv (.. i alla fall tills imorgon när det återigen är dags för jobb!)

För att välkomna helgen på bästa sätt blev jag idag upphämtad av en hjälpsam Eric. För att visa min tacksamhet ställde jag mig i köket och lagade en u n d e r b a r  fredagsmiddag. Risotto med sparris och svamp, fläskfilé och en lätt sallad. Heja mig och mat i allmänget! Första gången jag lagade risotto, vilket faktiskt inte var alls så svårt som jag tänkt mig!

Tänkte dona lite med att skaffa lite kategorier här inne. Får se hur och vilka det blir, men håll utkik inom kort!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0